tisdag 5 maj 2009

Två bra tal

Vill bara tipsa om mina två favorittal på ämnet moderskap. Ni som är med i Boråsbokklubben (som numera håller till i Kungsbacka och har bytt namn från Hönsgården till Substitutet) kan sprida ordet om ni tycker de passar på ämnet.

Jag vet att många av oss minns talen väl, men de är värda att läsas om.

Julie B Beck - Mothers Who Know (2007)

M Russel Ballard - Daughters of God (2008)

Jag har ju till och med samma namn på min blog som Julie har på sitt tal, kom jag på... =)

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Heter vi Substitutet!? Det var vitsigt...

Anonym sa...

Saknar Den Verkliga Bokklubben. Fast det var en cool idé att studera ett ämne, inte en bok. Rapportera!

Hanna sa...

Rebecka - minns du inte det? Första kvällen i Kungsbacka fick de "nya" tjejerna presentera sig och då sa Anneli att hon saknar seminariet och institutet och att det här är ett bra substitut. Så föddes namnet.

Honla - vi saknar dig och din mor, mycket!!